استاندار خراسان رضوي گفت: مردم شريف استان، امسال نیز همچون گذشته حضوري ماندگار در راهپيمايي 22 بهمن داشته و برگ زرين ديگري در تاريخ خراسان رضوی رقم زدند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، محمد حسين فروزان مهر با تقدير از حضور پر شور، گسترده و حماسي مردم استان در راهپيمايي يوم الله 22بهمن، اظهار كرد: پيام اين حضور به تمامي مستكبران و بد خواهان نظام اسلامي، به طور قطع پيوند ناگستني ملت با نظام و رهبري است.

وي افزود: مردم بصير و هميشه در صحنه استان، همان گونه كه از آنان انتظار مي رفت، همچون مردم دیگر نقاط ايران اسلامی يك بار ديگر با آرمان هاي انقلاب، امام راحل و شهداي گرانقدر تجديد بيعت كرده و همراهي خود را با مقام عظماي ولايت، تا تحقق کامل آرمان های انقلاب اسلامی اعلام نمودند.

استاندار خراسان رضوي گفت: مردم شريف و ولايت مدار استان، همواره و در تمامي عرصه هاي انقلاب، حضوري پر شور و تعيين كننده داشته و به خوبی دين خود را به نظام و انقلاب ادا كرده اند.

فروزان مهر در بخش ديگري از سخنان خود، تصريح كرد: ايران اسلامي که در دوران حيات طبيه و سراسر افتخار خود، لحظه اي از توطئه هاي استكبار و نظام سلطه مصون نبوده و همواره آماج فتنه های گوناگون از سوي دشمنان بوده، اما بصيرت و همراهي مردم با امام راحل و رهبری هاي حكيمانه مقام معظم رهبري در عصر حاضر باعث شده تا هيچ یک از اين اقدامات شوم، نتواند در اراده آهنين ملت در پيمودن مسير نوراني انقلاب خللي ايجاد كند.

استاندار خراسان رضوي گفت: استكبار با ترفند هاي گوناگون سعي در جدا سازي مردم از نظام و ولايت دارد كه مردم بصير و آگاه ايران اسلامي، همچون گذشته توطئه هاي آنان را با حضور حماسي و پرشور خود، خنثي كردند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.