نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس از حضور گسترده مردم این حوزه انتخابیه در راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: راهپیمایی دیروز مردم به بیداری اسلامی در منطقه سرعت می‌دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کمال‌الدین پیرمؤذن با یادآوری پیروزی انقلاب در بهمن ماه سال ۵۷ گفت: مردم با حضور گسترده خود با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر تجدید میثاق کرده‌اند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی‌با بیان اینکه حضور مردم در این روز سرنوشت‌ساز نشان از بصیرت بالای آنان دارد افزود: دشمنان اسلام و انقلاب باید بدانند که ایران با تحریم و تهدید از پای در نخواهد آمد و مردم تا پای جان از کشور خود دفاع می‌کنند.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلساز حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در حوزه انتخابیه خود خبر داد و گفت: این حضور پرشور مردم خط بطلان بر محدودیت‌های اعمال شده از سوی غرب بوده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به حضورابوترابی فرد نایب‌ رئیس مجلس شورای اسلامی در شهرستان اردبیل تصریح کرد: ولایت‌مداری و آگاهی مردم این راهپیمایی را به حضور تاریخی تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب باید از وحدت رویه مردم در کشور بترسند گفت: ملتی که این‌چنین پای عقاید و آرمان‌های خود ایستاده است مشت محکمی بردهان استکبار جهانی به شمار می‌رود.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس با بیان این مطلب که استان اردبیل دیروز شاهد سیل عظیمی از مردم برای بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی بوده افزود: تحریم‌های اعمال شده از سوی کشورهای غربی مردم را متحد‌تر کرده است.

پیرمؤذن تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن ماه مردم در اقصی نقاط کشور می‌تواند تلنگر محکمی بر بیداری بیش از پیش کشور‌های اسلامی برای مبارزه و مقابله با استکبار جهانی باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یادآور شد: مردم هنوز هم با گذشت ۳۴ سال پای عهد خود با امام ایستاده و اکنون با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ولایت مداری خود را به اثبات رساندند./س

برچسب ها: اردبیل ، بیداری ، اسلامی ، در ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.