دبیرهیئت فوتبال مازندران از حضور سه فوتبالیست مازندرانی در اردوی تیم فوتبال زیر 17 سال کشورمان خبر داد.

رسولی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: از سوی کادرفنی فدراسیون 28 بازیکن به اردوی جدید دعوت شدند که از این تعداد سه بازیکن از مازندران هستند.

وی افزود : آرمین هاشمی، مصطفی زکریا پور و سید مصطفی هاشمی به عنوان سه بازیکن مازندرانی در این اردو هستند.

دبیر هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد : این اردو هم اکنون در تهران با حضور بازیکنان تا 25 بهمن در کمپ تیم های ملی برگزار می شود.

رسولی از صعود پنج نماینده از فوتبال مازندران در مرحله دوم لیگ دسته سوم کشور خبر داد و گفت : تیم های پیام صنعت آمل، شموشک نوشهر، شهرداری جویبار، هیئت بابل و پارس فوتبال چالوس به عنوان پنج نماینده فوتبال مازندران با کسب امتیازات لازم مجوز حضور در مرحله دوم را کسب کردند.

وی با اشاره به میزبانی دو شهر مازندران در لیگ فوتسال بانوان کشور افزود : مسابقات لیگ فوتسال بانوان باشگاه های کشور به میزبانی دو شهر بابل و آمل این هفته برگزار می شود.

دبیر هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد : مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال بانوان کشور به میزبانی بابل و همچنین رقابتهای منطقه ای فوتسال لیگ دسته سوم نیز به میزبانی آمل برگزار می شود.

رسولی گفت : همچون سال های گذشته بازیکنان باشگاه های مختلف از فوتبال استان به همراه مدیران خود و همچنین مسئولان هیئت های فوتبال سراسر استان در راهپیمایی 22 بهمن حضوری گسترده داشتند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.