رییس سازمان زندان‌های کل کشورگفت: فداکاری و نوع دوستی مردم ایران از دستاوردهای انقلاب است



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،غلامحسین اسماعیلی در جشن آزادی زندانیان جرایم غیرعمد که در زندان مرکزی مشهد برگزار شد، با بیان اینکه، آنچه امروز به عنوان صحنه‌ی زیبای انسان دوستی، نوع دوستی و ایثار شاهد هستیم از دستاوردهای انقلاب اسلامی است تصریح کرد: اگر نهضت امام خمینی، تلاش‌های انقلابیون، و ایثارشهدا نبود هیچوقت از این فضیلت بسیار عظیم آشنا نبودیم.

رییس کل زندان‌های کشور ادامه داد: امام خمینی آمد غبار از چهره‌ی اسلام زدود و ملت ایران را با واقعیت‌های دین اسلام، خصوصا مسائل اجتماعی اسلام آشنا کرد.

اسماعیلی با بیان اینکه دین آمده است تا بشریت، مفهوم زندگی را بهتر درک کند، یادآورشد: دین برای نجات انسانیت، برای توجه به نوع دوستی و برای رهانیدن بشر از زیر یوغ و ستم سلاطین و پادشاهان شیطان صفت است اما فکر می‌کردیم دین فقط برای قیامت بشر است.

وی گفت: ما به عنوان امت امام خمینی ندای رهبرمان را خوب اجابت کردیم و بعضی از کسانی که اسلام را نمی‌شناختند، باعث شد اسلام را به خوبی بشناسند و ایران اسلامی در دنیا بدرخشد.

رییس زندان‌های کل کشور با اشاره به اینکه خدمت‌گذاری به آستان حضرت رضا(ع) مال امروز و دیروز نیست، خاطرنشان کرد: از برکات انقلاب بود که خادمین امام رضا(ع) به این نکته توجه کنند که خواست امام رضا تنها خدمت به صحن و سرای بارگاهش نیست بلکه باید فرهنگ رضوی و آنچه که امام رضا برای آن پا به میدان گذاشت و شهید شد آنرا باید ترویج دهیم. /س

برچسب ها: سازمان ، زندان ها ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.