انجمن مهندسان برق و الکترونیک ایران پنجمین کنفرانس نیروگاه های برق ایران را از فردا 24 بهمن به مدت 2 روز در اهواز برگزار می کند.

دکتر محمود جورابیان، رئیس پنجمین کنفرانس نیروگاه های برق ایران در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: این کنفرانس با هدف تبادل تجربیات و آخرین یافته های علمی در صنعت نیروگاهی میان متخصصان، دانشجویان، پژوهشگران و اساتید حوزه نیروگاهی و صنعت برق کشور است.

وی افزود: برخی از محورهای این کنفرانس شامل مدیریت، برنامه ریزی و تعمیرات و نگهداری نیروگاه ها با ممیزی انرژی و بهینه سازی مصرف داخلی انرژی در نیروگاه ها، افزایش راندمان نیروگاه هاي تجدید پذیر و تولید پراکنده، هوشمندسازی نیروگاه ها، طراحی تجهیزات و ساخت داخل نیروگاه ها و تکنولوژی های نو در نیروگاه هاست.

وی تصریح کرد: 160 مقاله در کنفرانس نیروگاه های کشور پذیرفته شده که از این میان 80 مقاله به صورت شفاهی ارایه می شود و 80 مقاله دیگر به صورت پوستر در معرض دید شرکت کنندگان قرار می گیرد.

دکتر جورابیان ادامه داد: در این کنفرانس اساتید دانشگاه، دانشجویان، محققین و پژوهشگران صاحبان صنعت در حوزه نیروگاه برق و کارشناسان صنعت برق حضور دارند.

وی با بیان اینکه دکتر غفوری فرد رئیس انجمن مهندسان برق و الکترونیک در این کنفرانس سخنرانی خواهند داشت خاطر نشان کرد: همزمان با برگزاری کنفرانس نمایشگاهی از دستاوردهای صنعت نیروگاهی کشور از 23 تا 26 بهمن راه اندازی می شود که 35 شرکت فعال در این زمینه در آن شرکت دارند./ح

برچسب ها: کنفرانس ، برق ، نیروگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار