بازرسی، پیگیری رسیدگی به تخلفات و برخورد با متخلفان در بازار، اولویت دار ترین و مهمترین برنامه اقتصادی كشور در آستانه عید نوروز است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان استاندار زنجان در ستاد تنظیم بازار استان زنجان گفت:با توجه به افزایش قابل توجه قیمت تمام كالا ها به ویژه اقلام اساسی لزوم مدیریت، نظارت بر روند عرضه محصولات مورد نیاز مردم و برخورد با متخلفان و سودجویان باید بیشتر از گذشته باشد.

رئوفی نژاد افزود: مدیران باید به شخصه در عرصه فعالیت ناظران حاضر باشند و بر عملكرد بازارها نظارت كنند.

وی با بیان اینكه در صورتی كه مدیران به شخصه وارد عمل نشده و اجرای برنامه ها را به سایر كارشناسان و معاونان خود بسپارند، نمی توان به نتیجه بازرسی های صورت گرفته اعتمادی داشت.

استاندار زنجان ادامه داد: نظارت بر بازار نوروز امسال باید با جدیت و تلاش بیشتری نسبت به سالهای گذشته پیگیری و رسیدگی شود.

رئوفی نژاد به افزایش غیر منطقی قیمت بسیاری از كالا ها در بازار اشاره كرد وگفت: تنظیم قیمت بر اساس عرضه و تقاضا اقدامی قابل قبول نیست و سازمان صنعت، معدن و تجارت مسئول هر میزان افزایش قیمت ها است و باید پاسخ گو باشد.

وی خاطر نشان کرد: تمام سازمان های متولی نظارت بازار، باید نظارت خود را بر عرضه محصولاتی از جمله آجیل، شیرینی، شكلات، میوه، سبزی و پوشاك تشدید كنند و در نظارت های خود كمیت و كیفیت كالاها را مد نظر قرار دهند./س

برچسب ها: بازرسی ، بازار ، اقتصاد ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.