ملی پوش تنیس روی میز کشورمان گفت: ما تا به حال با عمانی ها تمرین نکرده‌ایم و نظری در موردشان ندارم.

مریم صامت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: من با تنیس روی میز کشور عمان آشنایی ندارم و تا کنون هم با آنها تمرین نکرده‌ایم به همین علت ترجیح می‌دهم اول در اردوی مشترک با آنها آشنا شوم سپس در موردشان نظر بدهم.

وی در خصوص رقابتهای رده‌بندی دسته برتر بزرگسالان و کسب عنوان دومی تصریح کرد: حضورم در رقابتهای رده‌بندی دسته برنز با آمادگی و اعتماد به نفس کامل بود. من برای اول شدن رفته بودم و فقط با اختلاف کمی نسبت به ندا شهسواری دوم شدم.

صامت افزود: شهسواری تنها باخت من در این مسابقات بود که ابتدا  2 – 2 مساوی بودیم و در گیم سوم هم با نتیجه نزدیک 9 بر 11 باختم، تا در نهایت بازی را 3 بر 2 واگذار کردم و دوم شدم.

ملی پوش تنیس روی میز کشورمان خاطر نشان کرد: رقابتهای رده‌بندی دسته برتر بزرگسالان سطح بالایی داشت و بیشتر بازیکنان با آمادگی کامل و تمرینات زیاد در این مسابقات شرکت کرده بودند، سطح بازی بانوان پیشرفت کرده است.

وی در خصوص رقابتهای لیگ برتر بانوان گفت: من در لیگ امسال با تیم مس کرمان قرار داد بسته ام که در هفته اول استراحت داشت، در مسابقات هفته دوم هم مقابل فرشتگان بازی داشتیم که این تیم از سازمان لیگ درخواست کرده تا به دلیل برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی بازی را به تعویق بیندازند به همین دلیل ما کار خود را در لیگ برتر امسال با بازی هفته سوم 25 بهمن ماه مقابل هئیت البرز آغاز خواهیم کرد.

صامت تاکید کرد: پس از بازی لیگ در تهران از 26 بهمن به همراه تیم عمان اردو داریم که امیدوارم تمرینات خوبی را در پیش داشته باشیم.
لازم به ذکر است، ندا شهسواری، مریم صامت، مهشید صامت، محجوبه عمرانی، پریسا صمدی، آنا فیاضیان، فرشته کریمی، منصوره رضایی و مریم جلالی پینگ پنگ بازان دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند که تا 5 اسفند به همراه تیم عمان به میزبانی آکادمی بین المللی تنیس روی میز اردو می‌زنند./مح

برچسب ها: صامت ، البرز ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار