تمرین استقلال 4 غایب داشت که قلعه نوعی، جباری، حیدری و حاتمی از جمله غایبان امروز بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  تمرین امروز دوشنبه 23 بهمن تیم فوتبال استقلال تهران راس ساعت 15:30 در کمپ مرحوم ناصر حجازی آغاز شد.

بنابراین گزارش ، 100 هوادار از نزدیک شاهد تمرینات تیم محبوبشان هستند. تمرین امروز زیر نظر مجید صالحی مربی تیم فوتبال استقلال تهران برگزار می‌شود،
 
علاوه بر امیر قلعه نوعی که  در تمرین حاضر نشده است.مجتبی جباری، فرزاد حاتمی و خسرو حیدری  نیز در تمرین حضور ندارند. میثم بائو   هم آخرین نفری بود که در تمرین حضور پیدا کرد.

پس از دویدن بازیکنان ، زیر نظر حاج قاسم مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال، بازیکنان به دو گروه سبز و نارنجی تقسیم شدند تا فوتبال دست گرمی بازی کنند که فرهاد مجیدی در صحنه‌ای با ضربه چپ دروازه را باز کرد که مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

مهدی رحمتی که تمرینات اختصاصی را زیر نظر حمید بابازاده مربی دروازه‌بان‌ها انجام می‌داد در دقایقی کار با توپ و صحنه‌های نمایشی را انجام داد که با تذکرات بابازاده مواجه شد در ضمن اردشیر بابازاده پسر حمید بابازاده در کنار سایر دروازه‌بان‌ها تمرین می‌کند.
 
 به محض ورود محمد هوتن قلعه نوعی به بازی، آرش برهانی به ورود پسر قلعه نوعی اعتراض کرد و به صالح مربی تیم گفت: تعداد جوانان دیگر تیم زیاد است چرا هوتن را وارد بازی کردی؟ البته این موضوع نه خیلی معترضانه و نه به صورت شوخی از سوی برهانی ادا شد اما این صحبت کاملا جدی بود.
 
علی حمودی با حنیف عمران زاده برخورد شدید فیزیکی داشت که باعث مصدومیت شدید حمودی از ناحیه پای چپ شد که حتی پس از پایان تمرین نیز مداوا روی پای حمودی ادامه دارد.در حال تمرین ساعت 17 تمام شد.

حمیدبابازاده مربی دروازه بانان های استقلال با ریش اصفهانی و ارشیا بابازاده در حال تمرین پنالتی هستند.
 
 
برچسب ها: تشویق ، مهدی ، بابازاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار