همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور حمید بورد مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، دو پروژه عام المنفعه این شرکت در مسجدسلیمان افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، در مراسم افتتاح این پروژه ها اعضای هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، سیدکمال موسوی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، جمعی از مدیران این شرکت و مسئولان اجرایی شهرستان مسجدسلیمان حضور داشتند.
این پروژه ها شامل احداث پل بزرگ هشت بنگله و سالن چند منظوره جانبازان و معلولان است که با هدف بهره مند ساختن شهروندان از ظرفیت و توانایی های صنعت نفت در حوزه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اجرا و راه اندازی شده است.

پل بزرگ هشت بنگله دارای طول عرشه 90 متر شامل سه دهنه است که با هزینه ای افزون بر 20 میلیارد ریال احداث و تکمیل شد. برقراری ارتباط میان دو ناحیه مرکزی شهر مسجدسلیمان به دلیل فرسودگی و غیر ایمن بودن پل موجود و مخاطرات ناشی از عبور ماشین آلات سنگین از اهداف احداث این پل به شمار می آید.

احداث این پل دسترسی ایمن به چاه ها و تاسیسات را فراهم کرده و تاثیر عمده ای در تسهیل تردد بین مناطق پنج بنگله و هشت بنگله به عنوان یکی از مسیرهای اصلی شهر به همراه دارد.

سالن چند منظوره جانبازان و معلولان نیز با هدف اختصاص فضای لازم و افزایش سرانه فضاهای ورزشی این افراد با اعتباری افزون بر 16 میلیارد ریال احداث شد. مساحت کل زمین این پروژه دو هزار و 900 متر مربع شامل یک سالن چندمنظوره به مساحت بیش از یک هزار و 300 متر مربع با ظرفیت 500 نفر تماشاگر است./ب
برچسب ها: پروژه ، نفت ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.