رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: نظام صنفي کشاورزي به عنوان نماينده‌اي از بدنه کشاورزي در همه مراکز تصميم‌گير حضوردارد که بايد مصالح بخش کشاورزي را با علم به شرايط موجود و اطلاع از وضعيت فعلي راهبري کند.

مسعود محمّديان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز افزود: نظام صنفي کارهاي کشاورزي با رويکرد هويّت‌بخشي به بخش کشاورزي و شغل کشاورزي به دنبال رفع مشکل کشاورزان هستند.

وی با اشاره ای به تقویت تشکّل ها و افزایش بهره وری تصریح کرد: تقويت تشکّل‌ها و نهادهاي مردمي شکل گرفته در بخش کشاورزي منجر به افزايش نقدينگي در بخش و افزايش بهره‌وري خواهد شد.

محمدیان ادامه داد: نظام‌صنفي کشاورزي از توانمند‌ترين تشکل‌هاي ايجادشده دربخش کشاورزي بوده که با اتکا به سيستم مويرگي، بخش کشاورزي را از روستاها تا مراکز استان‌ها ساماندهي مي‌کند.

ریيس سازمان جهاد کشاورزي آذربایجان شرقی یادآور شد: نظام صنفي کشاورزي بايد براي احرازجايگاه واقعي خود در استان تلاش کند و به دنبال حضوردر مجامع مهم و تصميم سازباشد.

وی نظام صنفی را پشتوانه انسانی برای سازمان در اجرای بسیاری از پروژه ها قلمداد نمود و اظهار داشت: وجود يک نظام صنفي قوي و با پشتوانه مالي و انساني بالامي تواند سازمان را در اجراي بسياري از کارها کمک و حتّي در اجراي پروژه ها مشارکت داشته باشد.

ریيس سازمان جهاد کشاورزي آذربایجان شرقی افزود: جذب و عضوگيري از همه بخش هاي مرتبط با جهاد کشاورزي و به نوعی همه بهره برداران بخش کشاورزي باید سرلوحه برنامه های مدیران نظام صنفی در استان گنجانده شود.

محمدیان ضمن بیان نقش محوری نظام صنفی تاکید کرد: نظام صنفي کارهاي کشاورزي و منابع طبيعي در پيشبرد اهداف توسعه بخش کشاورزي، نقش محوري دارد/ب

برچسب ها: نظام ، صنفی ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.