رقابت هاي كشتي فرنگي قهرماني بزرگسالان خراسان رضوي گراميداشت دهه مبارك فجر با قهرماني تيم مشهد الف به پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، مسابقات كشتي فرنگي قهرماني بزرگسالان خراسان رضوي با شركت 58 كشتي گير از 12 تيم در روزهاي 18 و 19 بهمن ماه در خانه كشتي مشهد برگزار شد.

بنا بر اين گزارش، در پايان اين مسابقات كه در 5 دوره 70 كشتي در آن برگزار شد، تيم مشهد الف با 54 امتياز قهرمان شد و تيم هاي فريمان با 53 و نيشابور با 49 امتياز دوم و سوم شدند.

لازم به ذکر است در بخش انفرادي و در وزن 55 كيلوگرم مسلم نادري خادم از تيم مشهد الف با پيروزي مقابل محمد گلاب از نيشابور مقام اول را كسب كرد.

در وزن 60 كيلوگرم حسن اسماعيلي از مشهد الف اول شد و ميثم كاظمي از شهرستان سرخس به مقام دوم رقابت هاي كشتي فرنگي قهرماني خراسان رضوي دست يافت.

همچنين امير ملكي از شهرستان نيشابور با پيروزي مقابل محمود قائمي، فرنگي كار وزن 66 كيلوگرم شهرستان قوچان مقام قهرماني اين وزن را در رقابت هاي قهرماني كشتي فرنگي خراسان رضوي بدست آورد.

مجتبي نوائي و محسن مبتدا به ترتيب از تيم هاي كشتي فرنگي قلندر آباد و فريمان به مقام هاي اول و دوم وزن 74 كيلوگرم مسابقات كشتي قهرماني بزرگسالان استان دست يافتند.

در وزن 84 كيلوگرم نيز امير نجفي از تيم كشتي فرنگي مشهد الف با شكست حامد صادقي از درگز اول شد و مجتبي غفاري كشتي گير فرنگي كار فريماني نيز با پيروزي مقابل محمد جوان از روستاي قلندرآباد به مقام قهرماني وزن 96 كيلوگرم رقابت هاي قهرماني كشتي فرنگي دهه فجر خراسان رضوي دست يافت.

شايان ذكر است اين مسابقات در وزن 120 كيلوگرم نيز برگزار شد و مصطفي شيري از فريمان و ياسر عليا نسب از سرخس به ترتيب مقام هاي اول و دوم را كسب كردند./ع


برچسب ها: سینما ، بهشت ، سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.