رئیس شورای اسلامی بجنوردگفت:به پیشنهاد دولت طرحی برای ساماندهی سکونتگاه های 27 گانه غیر رسمی بجنورد تهیه شد اما تاکنون اعتباری تخصیص نیافته است.

 

سید محمد لنگری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، با اشاره به وضعیت نابسمان سکونتگاه های غیر رسمی بجنورد،افزود:برای ساماندهی سکونت گاههای غیر رسمی و به پیشنهاد دولت شهرداری مهر تاسیس شد اما تاکنون به صورت مناسب به این سکونتگاه ها رسیدگی نشده است.

وی با بیان اینکه اغلب روستاهای اطراف شهر بجنورد وضعیت بهتری نسبت به سکونتگاه های غیر رسمی دارند،یادآورشد:مناطق محروم احمدآباد،ناظرآباد،کلاته پیاز و... وجوددارد،که باید به این سکونتگاه ها رسیدگی شود.

رئیس شورای اسلامی بجنورد تصریح کرد:برخی از این سکونتگاه ها در فاصله یک کیلومتری شهر قرار دارند اما بعد از گذشت سالها هیچ گونه امکاناتی ندارند.

لنگری با اشاره به اینکه اگر بحث این است که برای فراهم کردن امکانات از مردم پول گرفته شود،گفت:اگر مردم پول داشتند به حاشیه ها پناه نمی بردند.

وی افزود:برای رسیدگی به سکونتگاه های غیر رسمی کمک مالی دولت ضروری است.

رئیس شورای اسلامی بجنورد با بیان اینکه اولین درخواست ما در سفر رهبری به استان رسیدگی به حواشی شهر بوده است،خاطرنشان کرد:اعتبارات آن در مبالغ شهرداری دیده شده که امیدواریم با رسیدن اعتبارات سفر رهبری در این مناطق هزینه شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.