شرکت پشتیبانی امور دام با تغییر نام به شرکت پشتیبانی محصولات کشاورزی و امور دام به وزارت جهاد کشاورزی ملحق شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، نمایندگان 5 ماده طرح انتزاع وظایف و اختیارات بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت  والحاق آن را به وزارت جهاد کشاورزی  تصویب کردند.

لازم به ذکر است؛ آیین نامه اجرایی قانون الحاق بخش کشاورزی به وزارت جهادکشاورزی باید حداکثر ظرف ۳ ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن قانون به تصویب هیات وزیران برسد.

بر اساس این گزارش؛ نمایندگان مجلس در ادامه بررسی طرح انتزاع وظایف و اختیارات بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و الحاق آن به وزارت جهاد کشاورزی در ماده 4 مقرر کردند شرکت پشتیبانی امور دام از وزارت صنعت، معدن و تجارت منتزع و به وزارت جهاد کشاورزی ملحق می شود.

بنابراین گزارش؛ شرکت پشتیبانی امور دام به شرکت پشتیبانی محصولات کشاورزی و امور دام تغییر نام یافت.

نمایندگان مجلس در ماده 5 این طرح نیز مصوب کردند آیین نامه اجرایی این قانون توسط وزارتخانه های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تهیه می شود و حداکثر ظرف سه ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون به تصویب هیات وزیران می رسد.

در پایان بررسی این طرح به دنبال تذکر برخی از نمایندگان از آغاز بررسی طرح مذکور مبنی بر اینکه عنوان طرح با محتوای آن مطابقت ندارد مجلس پیشنهاد تغییر عنوان طرح را به رای نمایندگان گذاشت و با رای مثبت مجلس عنوان طرح به "طرح تمرکز وظایف و اختیارات مربوط به بخش کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی" تغییر کرد.

گفتنی است، بررسی طرح مذکور پس از سه هفته با ۱۲۶ رای موافق، ۸ رای مخالف و ۷ رای ممتنع امروز به پایان رسید./س
برچسب ها: الحاق ، پشتیبانی ، دام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار