معاون توسعه امور وزرش اداره ورزش و جوانان استان فارس گفت: ورزشگاه حافظیه شیراز برای انجام مسابقه فجر شهید سپاسی و استقلال تهران آمده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،محمدرضا هاشمی نژاد اظهار داشت: بعد از طی زمان کافی هم اکنون زمین ورزشگاه حافظیه شیراز استحکام کافی را پیدا کرده به گونه ای که 27 بهمن ماه، فجر و استقلال در یکی از بهترین چمن های کشور مسابقه خود را انجام می دهند.

وی ادامه داد: تنها دلیل که ممکن است باعث عقب افتادن بازی فجر شهید سپاسی شیراز و استقلال تهران شود ، بارندگی است در غیر اینصورت طبق برنامه ریزیهای انجام شده این مسابقه در زمان مقرر انجام می شود.

معاون توسعه امور ورزش اداره ورزش و جوانان استان فارس همچنین بیان کرد: تیم فجر شهید سپاسی شیراز برای آشنایی با زمین حافظیه پیش از انجام مسابقه با استقلال دو جلسه تمرین برروی این زمین دارد.

هاشمی نژاد تاکید کرد: تیم استقلال تهران اگر نیاز به تمرین بروی زمین چمن حافظیه را دارد باید از طریق هیئت فوتبال استان فارس این موضوع را  پیگیری کند.

وی عنوان کرد: به واقع هر زمان که تیم های تهرانی اجازه تمرین  در ورزشگاه آزادی را به نماینده فارس در لیگ برتر فوتبال دادند به طور حتم در شیراز نیز این اجازه به آنها داده می شود که برروی زمین چمن حافظیه تمرین کنند./ک
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.