مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آمل از آمادگی هزار و 500 مددجوی این نهاد برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی در این شهرستان خبر داد.


علی پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با اشاره به اینکه تسهیلات نهاد به صورت قرض‌الحسنه و در دو سطح مشاغل خانگی و خوداشتغالی اختصاص می‌ یابد، گفت: با توجه به شغل انتخابی توسط متقاضیان 20 تا 100 میلیون ریال وام اشتغال به متقاضیان حسب ضوابط پس از انجام مشاوره شغلی پرداخت می‌ شود.

وی افزود: نام‌نویسی متقاضیان به مدت 15 روز از 16 دی آغاز و تا پایان 30 دی ماه ادامه داشت.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آمل با تاکید بر اینکه در این شهرستان حدود هزار و 500 نفر متقاضی اشتغال برای دریافت تسهیلات اعلام آمادگی کردند، تصریح کرد: برای مشاغل خانگی تا سقف 50 میلیون ریال وام در نظر گرفته شده و برای طرح‌ های خود اشتغالی تا 100 میلیون ریال وام اختصاص می‌ یابد.

علی پورگفت: در صورت ارسال اعتبار پس از بررسی افراد متقاضی، واجدان شرایط برای دریافت وام ابتدا به مشاورین شغلی ارجاع داده شده و سپس به بانک‌های عامل معرفی می‌ شوند.

وی با اعلام اینکه طرح وام اشتغال برای توسعه روستایی به کمیته امداد امام خمینی(ره) سپرده شده است، افزود: طبق قرارداد با دولت مقرر شدپارسال برای افراد بیکار ساکن در روستا و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت ایجاد اشتغال کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آمل تصریح کرد: شهرهای دابودشت، رینه، گزنک و امام‌زاده عبدالله از شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت این شهرستان هستند که متقاضیان اشتغال برای خوداشتغالی در سامانه اشتغال روستاییان و شهرهای زیر 20 هزار نفر بوده و ثبت‌نام آنها انجام شد./ع
برچسب ها: تسهیلات ، مشاغل ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.