سرمربي تيم بوكس خراسان شمالی عنوان كرد: در 3 ساله اخیر بوکس کشور از افت محسوسی برخوردار بوده است که باید با سرمایه گذاری در نسل جدید این افت هر چه زودتر جبران شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، رضا محمدنژاد كه تیمش در مسابقات بوكس منطقه 3 كشور در مشهد حضور دارد گفت: تا اينجاي رقابت ها تنها دو نفر از ورزشکاران استانمان در اوزان 52 و 81 كيلوگرم به ديدار فينال راه يافته اند.

 

وی افزود: امشب 24 بهمن ماه در این رقابت ها که در مجموعه ورزشي شهيد بهشتي مشهد برگزار مي شود، حريف بوكسورهاي تيم ميزبان خواهیم بود که امیدوارم نتیجه آن با برد بوکسورهای تیم ما همراه باشد.

 

محمدنژاد در خصوص سطح فنی این دوره از مسابقات اظهار كرد: با توجه به انصراف تيم بوكس گلستان از حضور در اين رقابت ها و عدم استفاده تيم هاي حاضر از بوكسورهاي اصلي خود به دليل فصل امتحانات و برگزاري اين مسابقات در روزهاي مياني هفته اين دوره از رقابت ها از سطح فنی چندان بالايي برخوردار نيست.

وي ضمن ابراز رضايت از ميزباني خراسان رضوي در رقابت هاي بوكس منطقه 3 كشور بیان کرد: كادر فني برگزار كننده رقابت ها و داوراني كه از فدراسيون براي برگزاري اين مسابقات حضور دارند از عملكرد بسيار راضي كننده‌اي برخوردار هستند و از اين حيث مشكل خاصي ايجاد نشد.

سرمربي تيم بوكس خراسان شمالي با اشاره افول بوكس كشور در سه سال اخير گفت: چندسالي است كه بوكس در استان هايي چون كرمانشاه، لرستان، مازندران و گيلان که به نوعي قطب هاي بوكس كشور محسوب مي شوند رو به ضعيف شدن است كه مي توان در شرايطي كه بوكسورهاي قديمي رو به بازنشستگي مي روند با سرمايه گذاري بر روي سنين پايه شاهد شكوفايي دوباره بوكس در كشور باشيم.

وي وضعيت ورزش بوكس را در استان خراسان شمالي نوپا عنوان كرد و افزود: همانگونه كه استان خراسان شمالي استاني نوپاست ورزش بوكس هم در اين استان در حال حاضر در ابتداي كار قرار دارد اما می توان با توجه به وجود استعدادهاي زيادي چون پويا ناوي که به اردوي تيم ملي نيز دعوت شده است روزهاي درخشاني را در آينده براي ورزش بوكس خراسان شمالي پیش بینی کنیم./ع

 

برچسب ها: بوکس ، خراسان ، شمالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.