مسئول سامانه 137شهرداری منطقه 21 گفت: شهروندان این منطقه از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه 19 هزار و 999 تماس با سامانه 137 این منطقه گرفته اند.

 
 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21، خادم زاده با اعلام این مطلب افزود: از این تعداد پیام 19هزار و 974 مورد انجام و تأیید شده است و 25 مورد در دست اقدام است.
 
وی ادامه داد: یکی از رویکردهای مهم مدیران شهری منطقه 21 توجه ویژه به تماس های شهروندان با سامانه 137 ورفع مشکلات مطرح شده از سوی آنها است که در این فرآیند سامانه 137 این منطقه با همکاری  نواحی سه گانه اقدامات موثری را انجام داده است که باعث ارتقاء سطح رضایتمندی شهروندان از این سامانه شده است.
 
خادم زاده افزود:اهتمام ویژه  به سرعت در پاسخ گویی مشکلات ، دقت در دریافت پیام ها وصحت در اجرای آن  از جمله عواملی  است که باعث افزایش رضایتمندی شهروندان منطقه 21 شده است .
 
وی اضافه کرد: یکی از مهمترین دغدغه های شهروندان  سرعت پاسخگویی به مشکلات ، دقت در دریافت پیام ها  و همچنین صحت در اجرای آنهاست که با توجه به اهمیت این موضوع با تجهیز و استقرار اکیپ های اجرایی علاوه بر بالا رفتن سرعت عمل در  پاسخگویی به موارد مطرح شده صحت در اجرای آن نیز محقق می شود .
 
خادم زاده مهمترین راه موفقیت سامانه 137 را تعامل تنگاتنگ شهروندان با مدیران شهری دانست و گفت : بی شک اداره کلان شهری مثل تهران که با انبوه مشکلات شهری روبه روست ، بدون همراهی وهمکاری شهروندان امکان پذیر نیست و یکی از راه کارهای این مشارکت برقراری ارتباط با سامانه 137 واعلام مسائل ومشکلات شهر و محله است./ل
برچسب ها: تماس ، سامانه ، مدیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار