مهدی فلامرزی بیان داشت: پرویز خان مظلومی برای هدایت تیم باید از من مشاوره گیرد.

مهدی فلامرزی سرپرست باشگاه آلومینیوم هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: میثاقیان برای صعود تیم به رقابت های لیگ برتر تلاش و زحمات فراوانی را متحمل شده است ولی در شرایط آب و هوایی نامساعد جوی استان هرمزگان زمینه صعود تیم را به رقابت های برتر فراهم کرده است و در مقابل حریفان برتری نیز بازیکنان آلومینیوم عملکرد مناسبی ارائه دادند.

وی ادامه داد: میثاقیان مربی با تجربه و حرفه ای است در رقابت های لیگ برتر متأسفانه با بدشانسی های بسیاری مواجه شدیم. اشتباهات داوری در این فصل به ضرر تیم ما بوده است. به هر حال مشکلات تیم به اندازه ای زیاد شد که مسئولان باشگاه را مجبور به قطع همکاری با میثاقیان کرد.

فلامرزی تصریح کرد: قطع همکاری باشگاه با میثاقیان به هیچ عنوان به منزله بی محبتی و قدرنشناسی نسبت به سرمربی تیم نبوده است. اگر چه میثاقیان تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم بکار گرفته است اما مسئولان باشگاه تصمیم گیرنده نهایی هستند. به عنوان سرپرست تیم هیچ گونه دخالتی در این امر نداشتم.

وی افزود: پرویز مظلومی مربی با کارنامه حرفه ای است. وی در تیم استقلال تهران سابقه مربیگری دارد و بازیکنان تیم استقلال در زمان حضور وی عملکرد و نتایج مناسبی در مقابل حریفان ارائه داده اند البته سطح فنی بازیکنان استقلال با آلومینیوم به هیچ عنوان قابل قیاس نیست به هر حال با حضور مظلومی به موفقیت تیم آلومینیوم امیدوار هستیم.

سرپرست آلومینیوم افزود: سابقه همکاری با پرویز مظلومی به مدت 2 سال را دارم. پرویز مظلومی در سال های گذشته مربی من بوده است و دوران فراموش نشدنی را با یکدیگر گذرانده ایم از این رو به آینده کاری در آلومینیوم امیدوار هستم.

وی ادامه داد: پرویز مظلومی در دوران مربیگری خود در تیم آلومینیوم برای شناخت و کسب اطلاعات کامل از شرایط تیم و سطح فنی بازیکنان باید از من مشاوره بگیرد تا تیم آلومینیوم در شرایط کاملا متفاوت قرار گیرد.

فلامرزی تصریح کرد: جباری زاده مدیر عامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان خواهان برگزاری جلسه معارفه با حضور بازیکنان و مسئولان باشگاه است از این رو سه شنبه 24 بهمن ماه پرویز مظلومی با بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم آشنا می شود.

وي ادامه داد: پرویز مظلومی با تیم آلومینیوم تا پایان فصل جاری قرار امضا کرده است و با بررسی عملکرد وی در خصوص عقد قرارداد برای فصل بعد در پایان فصل تصمیم گیری می شود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار