مربي استقامت و نيمه استقامت دوچرخه سواري کشورمان گفت: دوچرخه سواري کشورمان براي مسابقات قهرماني آسيا در هندوستان براي دستيابي به شرايط ايده آل زودتر راهي هندوستان مي‌‌شوند.

محمد وفايي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تمام دوچرخه سواران آقايان و بانوان با مشکل پيست استاندارد مواجه هستند و پيست مجموعه ورزشي آزادي مناسب نيست و شرايط آب و هوا هم مشکل ساز بود.

وي در ادامه بيان کرد: رکابزنان در شرايط خوبي به سر مي‌برند مخصوص در جاده ولي دوچرخه سواران پيست که شرايط ايده آلي به سر مي برند و اگر شرايط تا چند روز آينده به همين منوال ادامه پيدا کند بايد تمام دوچرخه سوواران سرعتي و استقامت و نيمه استقامت در ماده هاي جاده و پيست زودتر راهي کشور هندوستان شوند تا بتوانند از پيست چوبي استاندارد اين کشور استفاده کنند.

محمود وفايي در پايان خاطر نشان کرد: امسال در بازيهاي آسيايي تمام دوچرخه سواران آماده شرکت مي کنند و از سطح آمادگي خوبي برخوردارند و رقبت هاي اصلي رکابزنان کشورمان، چين، کره، هنگ کنگ، قزاقستان، مالزي مي باشند و با اين نکته که خود دوچرخه سواران هندوستان از امتياز ميزباني خود براي کسب مقام استفاده خواهند کرد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار