معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز گفت: كنگره بزرگداشت آیت الله شهید مدنی سال آینده در این شهر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، وحیدی مهر افزود: ضروری است شخصیت های دینی و مردمی برجسته در قبل و پس از انقلاب اسلامی در جایگاه راهنمایان و امناء اقشار مردم جامعه به عنوان ذخایر فكری و معنوی برای نسل جدید و جوان معرفی شوند.

وی گفت: شهرداری تبریز با اختصاص 500 میلیون ریال اعتبار با مشاركت دانشگاه تبریز مراسم بزرگداشت مقام عرفانی و فقهی آیت الله شهید محراب مدنی با محوریت جایگاه عرفانی و اخلاقی، مردمی و فقهی و تاثیر گذاری آن عالم برجسته بر شكل‌‌گیری و پیروزی انقلاب در تبریز و آذربایجان را برگزار می كند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با اشاره به پیشینه غنی استان آذربایجان شرقی و تبریز درپرورش عالمان و عارفان برجسته عالم اسلام گفت: مشاهیر و بزرگان دینی، ‌علمی، ‌ادبی و هنری استان الگویی برای همه نسل ها بوده و این ظرفیت غنی و عظیم فرهنگی و دینی نیازمند معرفی بیش از پیش است.

وی افزود: در شرایطی كه نظام اسلامی با تهاجم فرهنگی غرب و رواج عرفان های كاذب و باطل رو به روست، تجلیل از مقام عرفانی، معنوی و علمی بزرگانی چون مرحوم آیت الله شهید محراب مدنی می تواند راهگشای بسیاری از معضلات جامعه باشد. /س

برچسب ها: برگزاری ، گنگره ، بزرگداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.