صدها جوان سوري در حمايت از گفتگوي ملي به دور از طرحهاي خارجي و در حمايت از بشار اسد در ميدان «السبع بحرات »‌دمشق تجمع کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه الاخباريه سوريه ؛ جوانان تجمع کننده  شعار حمايت از ارتش عربي سوريه سر مي دادند.

يكي از دختران حاضر در اين تجمع كه پيش از ظهر امروز در ميدان «السبع بحرات» در دمشق برگزار شد؛ گفت: ما به ارتش قهرمان سوريه افتخار مي کنيم زيرا تاکنون تسليم فشارهاي خارجي نشده است. ما هيچ گاه از ارتش دست بر نخواهيم داشت و هميشه حامي آن هستيم .يکي ديگر از دختران شرکت کننده در اين تظاهرات گفت :سوريه مردم بزرگي دارد و هميشه پايدار و استوار بوده است . ما در مقابل تروريست ها ايستادگي مي کنيم تا انها را از کشور بيرون برانيم . 

يک جوان ديگر افزود: اين ملت بزرگوار هميشه همراه و حامي ارتش بوده اند. ما نيازي به مداخله خارجي نداريم .ما خواهان امنيت و ثبات در كشور هستيم و اين حق ملت  ما نيست كه شاهد چنين حوادث مرگبار و تلخي باشند.

اين شبکه افزود جوانان سوري همچنين شعارهايي در رد تبديل گفتگوهاي ملي به مانور سياسي سر دادند و تاکيد کردند هدف دشمنان سوريه اجراي طرحهاي خارجي خود در اين کشور است .جوانان سوري اعلام کردند ما با گفتگوي سوري - سوري موافق هستيم .تجمع كنندگان در اين مراسم با در دست داشتن تصاويري از بشار اسد شعارهايي در حمايت از نظام حاكم بر سوريه سر دادند.



                            آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
                         
برچسب ها: تجمع ، بشار ، اسد ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار