برای اولین بار مسابقات پرش با اسب طی روزهای 18-17 اسفند در باشگاه آزمون برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، همزمان با افتتاح سالن سرپوشیده باشگاه سوار‌کاری آزمون در روز 17 اسفند یک دوره مسابقات پرش با اسب برای نخستین بار در این مکان برگزار خواهد شد و تا روز 18 اسفند نیز ادامه خواهد یافت.

در ادامه گزارش آمده است: این اومین سالني است که طی یک ماه جاری سرپوشیده شده است و دو سه هفته پیش نیز سالن باشگاه ذوالجناح نیروی زمینی که در مینی‌سیتی قرار دارد به این امکانات تجهیز شده است.

گزارش دیگری عنوان می‌کند: قرار است سالن البرز نیز طی روزهای آینده سرپوشیده شود و سوار کاران در این فصل مشکلی از نظر سرماخوردگی اسبها و مریضی آنها نداشته باشند.

این گزارش می‌گوید: با توجه به اینکه در زمستان هوا رو به برودت می‌رود و سرمای آن زیاد می‌شود برای همین احداث و ایجاد سالنهای سرپوشیده برای سوار کاری یک نیاز اساسی است و شرکت خصوصی با راه اندازی سالنهای سرپوشیده به ادامه مسابقات در فصل سرما کمک شایانی می‌کنند.

در ادامه گزارش یادآور می‌شود: محمود حیدری سرپرست فدراسیون سوار کاری هفته آینده برای حضور در جمع انتخاباتی کردستان راهی این استان خواهد شد.

گزارش دیگری اضافه می‌کند: هم‌اکنون عبدالمومن مردوخ رئیس هیئت کردستان است و طی چند روز آینده ریاست‌ 4 ساله وی به پایان می‌رسد و باید رئیس جدید انتخاب شود.

این گزارش اظهار دارد: این هجدهمین سفر استانی حیدری است و فدراسیون در تلاش است تا به تمام استانها سری بزند و از مشکلات و موانع این ورزش استانها را زا نزدیک مشاهده کند و این حضور تاثیرات مثبتی را به دنبال خواهد داشت.

گفتنی است، مجمع انتخاباتی قم نیز چهارشنبه هفته گذشته انجام شد و سعید کاظمی رئیس هیئت این استان شد و جای خود را با آوری فرد که مدتی سرپرست هیئت قم بود عوض کرد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار