مرحله سوم از دهمین دوره مسابقات شناي قهرماني باشگاههاي كشور -جام خليج فارس- از پنجشنبه 26 بهمن ماه در تهران آغاز می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، بر اساس اعلام كميته فني شنا مرحله سوم از دهمين دوره مسابقات شناي قهرماني باشگاههاي كشور (جام خليج فارس) طی روزهاي پنجشنبه و جمعه (26 و 27 بهمن) در دو نوبت صبح و عصر در استخر ورزشگاه آزادي تهران برگزار خواهد شد.

در این رقابتها شناگران تیمها در هر مرحله در 20 ماده و طي دو روز با یکدیگر به رقابت می پردازند.

در مرحله دوم این رقابتها که با شرکت 8 تیم مقاومت بسیج ، نیروی هوایی ارتش ، پارالمپیک و پیام تبریز ، نفت تهران ، استخر نیل، نفت امیدیه ، هیات شنای زنجان و شناگران پیشتاز البرز طی روزهای 28 و29 دی برگزار شد ، تیم نفت امیدیه با 2043 امتیاز در صدر جدول گرفت ، مقاومت بسیج با کسب 1806 امتیاز در مکان دوم ایستاد و نفت تهران نیز با 1525 امتیاز مکان سوم را به خود اختصاص داد.

همچنین تیمهای شناگران پیشتاز البرز با 1398 امتیاز، باشگاه ورزشی نیل با 1243 امتیاز و جوانان زنجان با 1182 امتیاز،نیروی هوایی ارتش با 550 و پارالمپیک و پیام تبریز با 488 امتیازبه ترتیب در جدول تیمی چهارم تا هشتم شدند.

شایان ذکر است تیمهای پارالمپیک و پیام تبریز و نیروی هوایی ارتش از مرحله دوم در مسابقات شنای باشگاههای کشور شرکت کردند.

شایان ذكر است مسابقات شنای باشگاههای کشور طی 4 مرحله برگزار می شود و تیم قهرمان در پایان مرحله چهارم که اسفند ماه جاری برگزار خواهد شد، معرفی می شود./زر

برچسب ها: شنا ، قهرمانی ، کشور ، دور سوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار