سه مرد جوان پس از تیراندازی مرگبار خود در یک خیابان در نزدیکی مرکز خرید توسط پلیس دورهام دستگیر و به دادگاه فرستاده شدند.

به گزارش خبرنگار  اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از واشنگتن تایمز، این سه جوان که یکی از آنها 19 ساله و دو نفر دیگر از آنها 18 ساله هستند بعد از ظهر روز گذشته در یکی از خیابان های شهر دورهام در انگلیس  دستگیر شدند.
 به گفته این خبرگزاری تلاش این سه مرد برای فرار از دست پلیس  بی نتیجه ماند و دستگیر شدند
 به گفته پلیس  دورهام به نقل از این خبرگزاری یکی از افراد دستگیر شده سابقه دار بوده و در پرونده کیفری خود اتهاماتی نظیر توزیع و فروش ماری جوانا، اختشاش تری و چند سابقه محکومیت را دارد اما دو فرد دیگر سابقه کیفری ندارند و اولین باری است به چنین جنایتی می زنند.
 در ادامه این گزارش آمده است؛  که این فرد سابقه دار که در سال 2010 کارولینای لی لی توسط گروه امنیتی  به جرم حمل سلاح  به صورت غیر قانونی دستگیر و به اعدام محکوم شده بود اما به دلیل سن  کم توانست توسط وکیلش  از زندان آزاد شود.
 این تیراندازی ها که هیچ کشته ای نداشته اما خسارت مالی فراوانی  به ویترین فروشگاه های واقع در خیابان وارد شده است.
 در خاتمه این گزارش آمده است:  که مدیر این مرکز خرید  به نام رنسانس فقط چند قدم  دورتر از جایی بود که تیراندازی ها اتفاق می افتاد
به گفته وی،  ما باید هر روز مواظب اطراف خودمان  باشیم تا در این روزهای عجیب و غریب که هر نوجوان دختر یا پسر که به صورت مسلح در خیابانها قدم می زنند مورد هدف گلوله آنها قرار نگیریم و باید برای هر چیزی آماده باشیم پس از این تیراندازی ماموران امنیتی رنسانس در روز گذشته  به طور چشم گیری افزایش یافته و آنها در داخل و خارج این مرکز خرید مستقر شده اند.
 گفتنی است: به گفته این مدیر ایمنی و رفاه مشتریان و کارمندان یک اولویت است./ز






برچسب ها: باز داشت ، سه ، نفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.