فرمانده نيروي انتظامي گفت: نيروي انتظامي در حال رصد مشکلات، کانون‌هاي ناامني، فتنه و بحران‌آفرين در انتخابات رياست جمهوري آينده است.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، اسماعيل احمدي‌مقدم امروز در حاشيه مراسم چهلمين روز درگذشت آيت‌الله حاج آقا مجتبي تهراني در جمع خبرنگاران گفت: بعضي اشخاص از سر دلسوزي و خيرخواهي بحث انتخابات آزاد را مطرح مي‌کنند اما قطع به يقين دشمن براي القاي اين کلمه تلاش مي‌کند و بعضي از مسئولان به اين مسئله توجه ندارند و حرف آنان را تکرار مي‌کنند.

 وي تصريح کرد: دشمنان مي‌خواهند بگويند که انتخابات رياست جمهوري آزاد نبوده و راي مردم بي‌اثر است چرا که مي‌خواهند حضور مردم را در انتخابات کم‌رنگ کنند.

فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن اظهار داشت: ملت ايران کاري به حرف‌هاي دشمنان ندارد چرا که سياستمداران حرف‌هاي خود را مي‌زنند اما مردم کار خودشان را انجام مي‌دهند چرا که ملت به خوبي رفتار و گفتار بنده مسئول را محاسبه مي‌کنند لذا ما مسئولان بايد به مردم اقتدا کنيم چرا که فهم بالايي از مسائل روز کشور دارند و هر جا که نياز باشد، وارد صحنه مي‌شوند.

احمدي‌مقدم درباره وظيفه نيروي انتظامي در انتخابات براي جلوگيري از فتنه تاکيد کرد: وظيفه نيروي انتظامي امنيتي است و نيروي انتظامي وظيفه توجيه افکار عمومي را ندارد اما رهبر معظم انقلاب در مواقع لازم روشنگري مي‌کنند و مردم به خوبي از ايشان تبعيت مي‌کنند.

وي ادامه داد: رمز بقا و استمرار نظام، ولايت فقيه و مردم است چرا که مردم به خوبي مي‌دانند بايد دامان چه کسي را بگيرند لذا اگر مسئولان به اين ستون تکيه و به اين ريسمان چنگ بزنند، مي‌توانيم از صدها فتنه عبور کنيم.

فرمانده نيروي انتظامي در پايان خاطر‌نشان کرد: نيروي انتظامي مشکلات، کانون‌هاي ناامني، فتنه و بحران‌آفرين را به دقت رصد مي‌کند و با آمادگي مسئولان امنيتي هيچ اتفاقي در انتخابات آينده نخواهد افتاد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: انتخابات ، مسئولان ، مقدم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار