مدیرکل ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت :همزمان با اختتامیه جشنواره از فیلم برگزیده ای که به انتخاب مردم منتخب شده است تجلیل به عمل می آید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، سید سعید سرابی  در نشست مطبوعاتی اختتامیه دهمین جشنواره فیلم فجر مشهد ا ظهار کرد: جشنواره فیلم فجر از چهاردهم بهمن ماه تا بیست ‌و چهارم بهمن‌ماه(امروز) ادامه دارد و فردا این مراسم با حضور هنرمندان مشهدی و برگزیدگان کشوری این جشنواره در سینما هویزه مشهد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم‌ اختتامیه دهمین جشنواره فیلم فجر مشهد چهارشنبه‌ شب در پردیس سینما هویزه مشهد برگزار می‌شود، ادامه داد: مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر در تمامی استان‌ها تا 25 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

سرابی با تاکید بر حضور رئیس سازمان سینمایی کشور و دبیرملی جشنواره فیلم فجر در اختتامیه فیلم فجر مشهد، گفت: اختتامیه جشنواره فیلم فجر در مشهد به صورت جداگانه‌ و ویژه‌ای برگزار می‌شود و حضور بیش از 45 نفر از مسئولان ملی جشنواره فیلم فجر و هنرمندان برگزیده در این مراسم نشان از شاخص بودن این اختتامیه در میان استان‌های دیگر کشور است.

وی در ادامه بیان کرد: تفاوت عمده‌ای که مراسم اختتامیه فیلم فجر مشهد با دیگر کشورها دارد در این است که بسیاری از فیلم‌هایی که در تهران اکران می‌شود در مشهد نمایش داده نشده و انتخاب فیلم برگزیده از دید تماشاگران مشهد متناسب با ذائقه و اعتقادات شهروندان مشهدی است و با کل کشور تفاوت دارد.

سرابی با اشاره به اینکه مخاطبان مشهدی تخصصی‌تر و هوشمندانه‌تر به فیلم‌های فجر توجه می‌کنند، عنوان کرد: تجلیل از عوامل و فیلم‌سازان مشهدی که در جشنواره فیلم فجر سال جاری شرکت کرده و حضور فعالانه‌ای از خود نشان داده‌اند نیز تجلیل و تقدیر شود.

مدیرکل ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی خاطر نشان کرد: یکی از بخش‌های بسیار مهم مراسم اختتامیه فیلم فجر مشهد حضور بیش از 15 نفر از هنرمندان برگزیده و افرادی که موفق به کسب سیمرغ بلورین جشنواره شده‌‌اند در مشهد است.

وی با اشاره به حضور هنرمندان برگزیده در جشنواره فیلم فجر تاکید کرد:‌ تعدادی از بازیگران، تهیه‌کنندگان، فیلم‌نامه‌نویسان، تهیه‌کنندگان و کارگردانانی که در جشنواره فیلم فجر سال جاری موفق به کسب سیمرغ بلورین شده‌اند در این مراسم حضور دارند که فرصت مناسبی را برای هنرمندان مشهدی به وجود می‌آورد تا تعاملات بیشتری با هنرمندان ملی کشور داشته‌ باشند.

سرابی با اشاره به حضور حمید فرخ‌نژاد، سعید راد، رضا عطاران و جهانگیر الماسی در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر مشهد، ادامه داد: تلاش شده از تعدادی هنرمندان و کارگردانان عوامل فیلم استرداد نیز در این مراسم تقدیر و تجلیل شود.ج الف/ 31-4

 

وی در ادامه با اشاره به اکران‌های ویژه جشنواره فیلم فجر مشهد، عنوان کرد: جشنواره فیلم فجر مشهد در دهمین سال برگزاری این جشنواره نخستین بخش از اکران‌های ویژه برای برخی از قشرهای جامعه صورت گرفته است/س 

 

برچسب ها: تجلیل ، فیلمهای ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.