مربی تیم ملی قایقرانی روئینگ کشور گفت: نیاز به تغییر اساسنامه فدراسیون قایقرانی کشور دلیل اصلی تعلیق تیم قایقرانی روئینگ کشور است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ افشین فرزام در خصوص تعلیق این تیم از سوی فدراسیون جهانی اظهار کرد: پیش از این نامه ای از فدراسیون جهانی مبنی بر لزوم بازنگری و تغییر اساسنامه فدراسیونها و کمیته المپیک به فدراسیون قایقرانی کشورمان نیز ارسال شده بود.
مربی تیم ملی قایقرانی روئینگ کشور با اشاره به اینکه مسئولان فدراسیون قایقرانی کشورمان در حال تدوین اساسنامه جدید هستند، افزود: به احتمال فراوان تا یکی دو هفته دیگر اساسنامه  جدید پس از تکمیل و تصویب به دست کمیته بین المللی المپیک برسد.

وی با بیان اینکه قرار است تا مسئولان فدراسیون قایقرانی  ایران سی ام بهمن ماه جاری برای تصویب اساسنامه بروند، تصریح کرد: به طور قطع در صورت انجام این کار و برگزاری انتخابات کمیته المپیک موضوع تعلیق تیم قایقرانی روئینگ کشور رفع می شود.

مربی تیم ملی قایقرانی روئینگ کشور با شرح اینکه نامه مذکور توسط فدراسیون جهانی ارسال شده و نه کمیته بین المللی المپیک، تصریح کرد: با تصویب اساسنامه و ارسال آن به کمیته بین المللی المپیک، به طور قطع این کمیته فشارهای خود را برای برداشته شدن تعلیق بر فدراسیون جهانی وارد خواهد کرد.
 
فرزام یادآور شد: بروز این مسئله خللی در انجام تمرینات بازیکنان تیم و برگزاری اردوهایمان وارد نمی کند. مسابقات تیم از اردیبهشت ماه به آن طرف شروع می شود و امیدواریم تا آخر امسال این قضایا حل شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.