عضو جامعه مدرسین گفت: جامعه مدرسین همواره در دفاع و پشتیبانی از انقلاب، امام و رهبری و نظام اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و پیشگام است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت الله حسن ممدوحی، با اشاره به تاثیرات و برکات تشکیل جامعه مدرسین، اظهار داشت: واقعیت این است که جامعه مدرسین در قبل و بعد از انقلاب منشا آثار بسیاری بوده است.

وی ادامه داد: جامعه مدرسین همواره در دفاع و پشتیبانی از انقلاب و امام و رهبری از هیچ تلاشی فروگذار نبوده است و بسیاری از اعضای آن در قبل از انقلاب زندانی و تبعید شدند.

آیت الله ممدوحی با اشاره به این که بعد از انقلاب نیز بسیاری از اعضای جامعه مدرسین در اداره نظام مشارکت داشتند، افزود: آیت الله جوادی آملی در اوایل انقلاب در قوه قضاییه برای تنظیم نظام قضایی کشور تلاش فوق العاده ای داشت و بقیه اعضای آن مانند آیت الله ا صافی گلپایگانی و آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله موسوی اردبیلی نیز در داخل تشیکلات نظام قرار داشتند و بسیار موثر بودند.

عضو جامعه مدرسین با مهم ارزیابی کردن نقش جامعه مدرسین در رشد و تعالی حوزه های علمیه، ابراز داشت: اعضای جامعه مدرسین در حوزه علمیه منشاء اثر و مورد عنایت طلاب بوده و هستند./س

برچسب ها: قم ، جامعه ، مدرسین ، پیشگام ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.