نمایش "دوست شگفت‌انگیز نیک" به کارگردانی محمد حاجی‌بابایی در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه رفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش اقتباسی از یک نمایش‌نامه با همین نام است که سیدحسین فدایی‌حسین آن را ترجمه کرده است.
بر همین اساس، نمایش "دوست شگفت‌انگیز نیک" از جدیدترین تولیدات مرکز تئاتر کانون است که ساعت 17 روز 25 بهمن برای خبرنگاران رسانه‌های گروهی و روز  29 بهمن نیز ویژه هنرمندان اجرا می‌شود.
این نمایش در باره‌ی دو برادر کوچک است که یکی از آن‌ها با یک موجود خیالی ارتباط عاطفی خاصی برقرار می‌کند. فانتزی کودکانه و قابلیت‌های روان‌شناختی این نمایش - که بر یک موضوع با مضمون جاندارپنداری تاکید دارد - باعث اجرای یک اثر نمایشی ویژه شده است.
سعید ابک، پرویز حاجی‌زاده، محمد حاجی‌بابایی، نگین پاینده، مجتبی بیات و فائزه‌سادات حسینی از بازیگران این نمایش هستند.
در عین حال، احمد سلیمانی به عنوان مشاور کارگردان، مرجان محمداسماعیلی دستیار کارگردان، حامد جهانبخش آهنگ‌ساز و مهدی نیکروش به عنوان طراح صحنه و لباس از جمله عوامل ساخت این نمایش هستند.
نمایش "دوست شگفت‌انگیز نیک" هر روز به جز ‌شنبه‌ها در ساعت 17 برای عموم علاقه‌مندان و صبح‌ها با هماهنگی قبلی برای مدارس و مهدهای کودک در مرکز تئاتر کانون واقع در بوستان لاله تهران اجرا می‌شود.
گفتنی است؛ تلفن‌های 09199377965 و 88966119 برای هماهنگی و ذخیره جا در نظر گرفته شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار