معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: پیوند امت با ولایت و حاکمیت اسلامی را هیچ دشمن و بدخواه انقلاب اسلامی نمی‌تواند به هم زده یا بنیه آن را سست کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ عباس دستباز افزود: تبلوری از این پیوند عمیق را در راهپیمایی 22 بهمن امسال شاهد بودیم و جلوه زیباتری از آن را در انتخابات پیش رو به نظاره می‌نشینیم.

وی گفت: ‌دشمن ماه‌ها است که بر طبل بی‌عاری و رسوایی خود در به هم زدن رابطه مسئولان، رؤسای قوا و پیوند امت با ولایت می‌کوبد اما نتیجه آن جز بدنامی خودشان چیز دیگری نبوده است.

دستباز دستاورد انقلاب را وحدت و وفاق عمیق در تمام حوزه‌ها توصیف کرد و افزود:‌ این یکپارچگی شکست‌ناپذیر است چرا که ماهیت آن حقیقی و برگرفته از دل و جان است.

وی در ادامه با اشاره به نزدیکی زمان برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری گفت: رسانه‌های بیگانه با فضاسازی و تحریک جامعه سعی در اختلال و اختلاف‌افکنی در جامعه دارند که با حضور پرشور مردم این بار هم دشمنان انقلاب اسلامی سرخورده می‌شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل همچنین افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در دهه مبارک فجر 390 طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی با بیش از سه هزار و 700 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در این استان به بهره‌برداری رسید.

دستباز گفت: از این تعداد بیش از 193 طرح در مناطق روستایی و عشایری استان مورد استفاده قرار گرفت./س

برچسب ها: اردبیل ، پیوند ، امت ، با ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.