فارس/

کارخانه تولید الیاف پلی استر مرودشت به بهره برداری رسید

کارخانه تولید الیاف پلی‌استر مرودشت با سرمایه‌گذاری بالغ بر شصت میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت به بهره‌برداری رسید.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس معاون شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت:با بهره‌برداری از این کارخانه تولیدی برای بیست نفر شغل ایجاد شده است.

وی ظرفیت تولید این کارخانه را هفت هزار تن انواع الیاف مصنوعی پلی‌استر اعلام کرد و افزود: تولیدات این کارخانه علاوه بر مصرف داخلی به دیگر کشورها نیز صادر می‌شود.

خاکساری در ادامه گفت: شهرک صنعتی فتح آباد با چهل و یک هکتار مساحت، ظرفیت استقرار پنجاه واحد صنعتی با اشتغال‌زایی یک‌هزار نفر را دارد.تاکنون ده واحد صنعتی فعال مستقر در این شهرک صنعتی، اشتغال یکصد و سی نفر را برعهده دارند و هفت واحد صنعتی نیز در آن در مرحله ساخت و ساز است..

این مسئول بیان داشت: شرکت صنعتی فتح آباد مرودشت در نزدیکی بزرگراه شیراز – اصفهان قرار دارد و دارای زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری دراین شهرک با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی از توجیه اقتصادی بالایی برخوردار است، گفت: از سرمایه‌گذاران در این شهرک صنعتی حمایت می‌شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
زارعی
۱۵:۰۰ ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
با سلام
شماره تماس کارخانه الیاف پلی استر مرو دشت را می خواستم جهت همکاری با آنها