قائم مقام هیئت نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که دشمن خیال فتنه در انتخابات را به گور می‌برد، گفت: در این استان به مانند همه جای کشور آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات داریم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از یاسوج، حجت‌الاسلام شیخ قدرت‌الله خرم‌روز صبح امروز در نخستین نشست مجریان و ناظران انتخابات خبرگان و ریاست ‌جمهوری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور استاندار این استان و فرمانداران شهرستان‌های هشت‌گانه استان برگزار شد با بیان این‌که مؤمن کسی است که بشنود و فکرش را به کار بیندازد، اظهار کرد: مؤمن باید در همه حال واقعیت‌ها را ببیند و برای آن‌ها راه‌حل پیدا کند.
قائم مقام هیئت نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری و خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در برگزاری انتخابات آن چه که باید بیش از هر چیز مبنای کار قرار گیرد قانون است.
این مسئول نظارت بر انتخابات افزود: یکی از کارهای خوب که شاهد آن بودیم اصلاح قانون انتخابات بود که ای کاش این قانون را به صورت کامل‌تری برای اجرا اصلاح می‌کردند ولی ما آمادگی اجرای انتخابات با همین اصلاحیه را نیز داریم./س
برچسب ها: یاسوج ، فتنه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.