دبیر همایش منطقه ای هفتمین جشنواره بین المللی شعر فجر گفت: محکومیت اهانت به ساحت پیامبراکرم(ص) بخش جدید دیگری در این جشنواره بود که شرکت ۳۰۰ اثر را با خود به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از کرمان، دبیرهمایش منطقه ای هفتمین جشنواره بین المللی شعر فجر ،اظهارداشت:این جشنواره امسال از (17 بهمن) در جزیره خارک کار خود را آغاز کرد و پس از برگزاری در کیش و قشم از (23 بهمن) در مناطق مختلف آغاز شد.

رضا حمیدی با اشاره به اینکه این جشنواره ابتدا در گلستان و قزوین و سپس در کرمان برگزار شد، گفت: از شنبه در استان های همدان، اردبیل، خراسان رضوی و فارس برگزار می شود و سپس به مدت سه روز در تهران دنبال می شود تا اینکه در (7 اسفند) جاری اختتامیه این جشنواره در تالار وحدت تهران برگزار می شود.
وی
به حضور2 هزار و 37 شاعر در جشنواره امسال اشاره کرد و گفت: در مجموع 46 هزار و 851 اثر به دبیرخانه رسیده و 29 داور در سه مرحله داوری این آثار انجام شده است.
حمیدی
بابیان اینکه آمار شرکت کنندگان60 درصد نسبت به سال گذشه رشد داشته است، افزود:فرصت شعرخوانی این جشنواره از 700 فرصت در سال گذشته به 2 هزار و 200 فرصت افزایش یافته که در راستای مردمی کردن شعر بوده است.

وی با اشاره به اینکه امسال نقد به موضوعات شعر این جشنواره افزوده شده، تصریح کرد: محکومیت اهانت به ساحت پیامبراکرم(ص) بخش جدید دیگری در این جشنواره بود که 300 اثر در اینرابطه به جشنوراه رسید.

دبیر جشنواره بین المللی شعر فجر با بیان اینکه
امسال حامیان شعر نیز در این جشنواره مورد تقدیر قرار می گیرند، گفت: با تهیه و تکمیل 10 هزار فرم نظرسنجی شاعر مردمی 10 سال اخیر با نطر مردم در این جشنواره انتخاب می شود./س

برچسب ها: ارسال ، اثر ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.