آزمایش ها نشان می دهد در مدارس، بیمارستان ها و رستوران های انگلیس از گوشت اسب برای تهیه غذا استفاده شده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس،‌ مقامات بخش سلامت غذایی انگلیس به سوپرمارکت ها و عرضه کنندگان گوشت دستور داده بودند همه محصولات غذایی فرآوری شده با نشان گوشت گاو را بررسی کنند. این بررسی ها نشان داد در این محصولات از گوشت اسب استفاده شده است.

شرکت وایتبرد پی ال سی، بزرگترین شرکت هتل و رستوران انگلیس ، اعلام کرد دی ان ای اسب در لازانیا و برگرهای منو این شرکت پیدا شده است. این شرکت همچنین اعلام کرد از این قصور در زنجیره عرضه مواد غذایی فرآوری شده مبهوت و سرخورده شده است.

مقامات انگلیسی همچنین گفتند از گوشت اسب در تهیه غذاهایی که در 47 مدرسه در لانشایر کانتی ، در شمال انگلیس ، و بیمارستان های ایرلند شمالی عرضه می شد استفاده شده است.

دیوید بینگهام، از سازمان خدمات تجاری سازمان بهداشت انگلیس اعلام کرد غذاهایی که در بیمارستان ها مورد استفاده بود و از یک عرضه کننده در جمهوری ایرلند دریافت می شد پس داده شده اند.

چندین فروشگاه بزرگ زنجیره ای در انگلیس ، از جمله موریسون و تسکو روز جمعه اعلام کردند آزمایش های ردیابی گوشت اسب بر روی محصولات آنها تاکنون منفی بوده است.

رسوایی استفاده از گوشت اسب در محصولات غذایی که ماه گذشته پس از پیدا شدن دی ان ای اسب در برگرهای منجمد در ایرلند بالا گرفت تاکنون دامن شرکت ها و کشورهای زیادی را درسرتاسر اروپا گرفته است.

برچسب ها: رسوایی ، گوشت اسب ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار