امام جمعه شاهین‌دژ گفت: تحریم‌های اقتصادی ایران برای به زانو درآوردن ایرانیان کارساز نیست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، نقی باقری در خطبه‌‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری برای دشمنان نظام اسلامی ایران بسیار مأیوس کننده بود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در حضور گسترده مردم در راهپیمایی نقش به سزایی داشت، خاطرنشان کرد: با وجود گذشت 34 سال از انقلاب اسلامی در ایران مردم به رهبر و انقلاب عشق می‌ورزند.

امام جمعه شاهین‌دژ افزود: با وجود تحریم اقتصادی ایران از طرف آمریکا و غرب و بالا رفتن تورم و همچنین تصور غرب مبنی بر عدم حضور ملت ایران در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه به نشانه اعتراض به وضعیت موجود مردم ایران بار دیگر با شرکت گسترده خود در راهپیمایی اثبات کردند که به خاطر نان و نمک انقلاب نکرده‌اند.

باقری به جواب دندان‌شکن مردم با حضور خود در راهپیمایی به منافقان داخلی اشاره کرد و ابراز داشت: ما انقلاب نکردیم که تنها به رفاه و آسایش برسیم بلکه ما به دلیل جهانی کردن آرمان عالی اسلام انقلاب کردیم.

وی با اشاره به ناامیدی دشمنان از تحریم اقتصادی ایران، تصریح کرد: آنان به این نتیجه رسیده‌اند که تحریم برای به زانو درآورد ایرانیان کارساز نیست چرا که ایرانی با امام امت و مقام عظمای ولایت پیمان بسته و به شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لبیک گفته است.

امام جمعه شاهین‌دژ به توصیه‌های مقام معظم رهبری در آستانه دور دهم انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و متذکر شد: اگر کسی به هر دلیلی سبب بروز اختلاف در جامعه شود توپ را در زمین دشمن انداخته است.

وی در پایان گفت:: با قدرت اسلام به وحدت و هم‌دلی چنگ می‌زنیم و به سربلندی می‌رسیم./س

برچسب ها: ایران ، شاهین دژ ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.