قم/

تاکید بر ارتباط حداکثری جامعه مدرسین با علمای بلاد

عضو خبرگان رهبری، بر ارتباط حداکثری جامعه مدرسین حوزه با علمای بلاد تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله مقتدایی، در اختتامیه همایش «نیم قرن حضور» که در قم برگزار شد،‌ حضور اساتید، فضلا و علمای بلاد را در این همایش گرامی داشت و گفت:‌ برنامه‌های جامعه مدرسین ادامه دهنده راه پیوسته‌ای است که علمای بزرگ و مراجع عظام تقلید از زمان غیبت حضرت ولی عصر(عج) آن را انجام داده‌اند.

وی با تأکید بر این که دینی که امروز به دست ما رسیده است، حاصل تلاش همه جانبه علماست ادامه داد:‌ تاریخ گواه است که بزرگان و علما سینه خود را در برابر هرگونه انحرافی و شبهه‌ای سپر کرده‌اند و هدایت و راهنمایی مردم و تبیین احکام دینی را عهده‌دار شدند.

آیت الله مقتدایی با بیان اینکه ‌امروز جامعه مدرسین ادامه دهنده همان راه است/ درباره اهمیت ارتباط جامعه مدرسین با علمای بلاد، ابراز داشت: با توجه به تشکیل شورای های استانی حوزه، می‌توان از این ظرفیت برای ارتباط حداکثری میان جامعه مدرسین و علمای بلاد بهره مند شد.

وی با بیان این که علمای بلاد نیز می‌توانند بر اساس برنامه، در نشست های جامعه مدرسین شرکت کنند، خاطرنشان کرد:‌ زمانی که این ارتباط تقویت شود، جامعه مدرسین در برهه‌های مختلف و موضع‌گیری‌ها تنها نیست و همه علمای بلاد حامی جامعه مدرسین خواهند بود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.