باید مسئولان به فکر چاره‌اندیشی برای رفع مشکلات مردم متدین، مومن و آگاه ایران اسلامی باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه مردم به همه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان در طول 34 سال گذشته آگاه هستند،گفت : مردم پیشگام و جلوتر از مسئولان دین خود را به نظام اسلامی ادا می‌کنند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه مردم همه سختی‌ها را تحمل کرده‌اند، افزود: مردم تحریم‌های فلج‌کننده و هوشمندانه دشمن را می‌فهمند و برای پاسخگویی به این تحریم‌ها به خوبی در صحنه حضور دارند.

وی با بیان اینکه مردم سراسر ایران با بصیرت و آگاهی از توطئه‌های دشمنان در  راهپیمایی22 بهمن شرکت کردند، تاکید کرد: باید مسئولان نیز به فکر چاره‌اندیشی برای رفع مشکلات مردم باشند.

 نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر ضرورت رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان تاکید کرد و گفت: تا کی  این مشکلات همچنان ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای ایجاد آرامش در جامعه تصریح کرد: مسئولان باید به فکر معیشت مردم باشند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه تضعیف مسئولان را خلاف نظر امام و رهبری می‌دانم، یادآور شد: نماز جمعه تریبون بیان بسیاری از مسائل نیست.

وی با بیان اینکه اختلاف‌نظرهای طبیعی نباید موجب آبروریزی برخی افراد جامعه به دست برخی دیگر شود،ادامه داد: به بهانه افشاگری نباید آبروی مومنی بر زمین ریخته شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان بروز چنین اختلافاتی را در بین مسئولان دشمن شادکُن عنوان و خاطر نشان کرد: مسئولان به جای بازگویی نقاط ضعف همدیگر باید برای حل مشکلات مردم چاره‌ای بیندیشند./س

 

 


برچسب ها: مردم ، پیشگام ، مسئولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.