در حالی که حدودا یک ماهی می شود که عبدالرضا کاهانی فیلمساز ایرانی به فرانسه رفته است و طی این مدت شایعاتی درباره مهاجرت همیشگی وی به فرانسه شنیده می شود گویا این فیلمساز نه برای زندگی که برای ساخت فیلم به فرانسه رفته است.



به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه ایران در حالی که حدودا یک ماهی می شود که عبدالرضا کاهانی فیلمساز ایرانی به فرانسه رفته است و طی این مدت شایعاتی درباره مهاجرت همیشگی وی به فرانسه شنیده می شود به تازگی «بانی فیلم» خبر داده که این فیلمساز نه برای زندگی که برای ساخت فیلم به فرانسه رفته است.


این فیلمساز حدود یک ماه پیش ایران را به مقصد پاریس ترک کرد و این روزها مشغول رایزنی برای فراهم کردن مقدمات ساخت فیلم تازه اش است. شیما منفرد تدوینگر و همسر کاهانی نیز در این سفر همراه اوست. با توجه به برنامه ریزی این کارگردان برای ساخت فیلم تازه اش در پاریس به نظر می رسد کاهانی تا نیمه سال92 به ایران برنگردد.


هنوز جزئیاتی از فیلم جدید او اعلام نشده و مشخص نیست چه عوامل و بازیگرانی در آن بازی خواهند کرد. «بی خود و بی جهت» آخرین ساخته او که جزو فیلم های تحریمی حوزه هنری بود همچنان روی پرده است و توانسته در تهران و شهرستان ها بیش از یک میلیارد تومان فروش کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار