شهردار امیرکلا در شهرستان بابل گفت: مردم امیرکلا از رئیس جمهور انتظار دارند به احترام مادر چهار شهید نجاریان با تبدیل امیرکلا به بخش موافقت کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،محمد حاجی اسماعیلی اظهار داشت: مرحومه حاجیه خانم خورشید رادفر مادر چهار شهید نجاریان، اسوه صبر و استقامت و الگوی به تمام معنی یک مادر واقعی بود که علاوه بر تقدیم چهار فرزندش در راه دین و انقلاب، زندگی خود را وقف خدمت به مردم جامعه کرد.

شهردار امیرکلا در شهرستان بابل با اشاره به این‌که مسئولان با هیچ زبان و بیانی نمی‌توانند حق خانواده شهدا از جمله چهار شهید نجاریان را ادا کنند، تصریح کرد: شهرداری و شورای شهر امیرکلا نیز به پاس تقدیر از خانواده چهار شهید نجاریان، اماکن متعددی از جمله میدان، پل، مدرسه و خیابان امیرکلا را به نام شهیدان نجاریان نامگذاری کرده است.

حاجی اسماعیلی با اشاره به این‌که همه مسئولان به خانواده شهدا از جمله والدین شهیدان نجاریان بدهکار هستند، ادامه داد: یکی از خواسته‌های قلبی مرحوم حاج یعقوب نجاریان پدر شهیدان نجاریان این بوده امیرکلا به بخش تبدیل شود.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور با حضور در منزل شهید کشوری و دیدار با مادر این شهید و به احترام مادر شهید کشوری با ارتقای شهر هشت هزار نفری کیاکلا به شهرستان سیمرغ موافقت کرد اما شهر امیرکلا با بیش از 30 هزار نفر جمعیت با وجود پیگیری‌های زیاد تاکنون به بخش تبدیل نشده است.

شهردار امیرکلا عنوان کرد: به نمایندگی از مردم امیرکلا از رئیس جمهور تقاضا داریم که به احترام این مادر چهار شهید با ارتقای امیرکلا به بخش موافقت کند.
برچسب ها: مازندران ، بخش ، بابل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.