مدیر آموزش دارالقران خانه کارگر از شرایط بورسیه حافظان کل قرآن در دوره کارشناسی است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهدی سلیمانی با اعلام این خبر افزود: حافظان کل قرآن کریم که متقاضی دریافت مدارک لیسانس و فوق لیسانس علوم قرآن حدیث هستند باید در آزمون های ورودی این طرح شرکت کنند که در صورت قبولی بورسیه می شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: این آزمون ها  در سه بخش و با سر فصل های آزمون کتبی عربی، مفاهیم، تفسیر، آزمون شفلهی حفظ و مصاحبه حضوری صورت می پذیرد.

سلیمانی در ادامه با اشاره به اهداف این آزمون اظهار داشت: آزمون با هدف ارتقاء سطح علمی حفاظ کل قرآن کریم و برای تعیین سطح دوره آمادگی آزمون طرح اعطای مدرک لیسانس و فوق لیسانس به حفاظ کل قرآن کریم برگزار می گردد.

وی در ادامه بیان داشت: یکی از دلایل برگزاری این طرح کمک به حفاظ مستعد قرآن کریم بر ای تامین هزینه های بالایی این دوره است و بسیاری از حفاظ علاقه مند به دلیل هزینه های بالای این دوره و کمبود موسسات مجری این طرح در کشور نمی توانند در این دوره ها شرکت و مدارک لیسانس و فوق لیسانس علوم قرآن و حدیث را دریافت کنند.

سلیمانی خاطر نشان کرد: در حال حاضر این مرکز ظرفیت آن را دارد تا حدود 10 نفر از حفاظ محترم کل قرآن کریم را در این دوره بورسیه کند و در حال حاضر امکان برگزاری این دوره های در سطح استان تهران و استان های همجوار امکان پذیر است که در صورت افزایش تقاضا در هر یک از استان ها قابل برنامه ریزی است./ز

برچسب ها: بورسیه ، قران ، کارگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار