سنندج/

اسلام تنها اعاده کننده معنویت از دست رفته بشریت است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امروز اسلام تنها مکتبی است که می‌تواند معنویت از دست رفته بشریت را باز‌گرداند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در کنگره ملی پیامبر اعظم (ص) که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی سقز برگزار شد با اشاره به بخشی از ویژگی‌های شخصیتی پیامبر اسلام (ص)، اظهار کرد: ‌ایستادگی و استقامت در برابر سختی‌هایی که پیامبر(ص) در صدر اسلام برای تداوم و تبلیغ اسلام متحمل شدند، باید الگوی مسلمانان در مقابله با مشکلات باشد.
وی گفت: مردم کشورهای غربی از سبک و شیوه زندگی سرمایه‌داری کنونی خسته شده‌اند و امروز اسلام تنها مکتبی است که می‌تواند معنویت از دست رفته بشریت را باز‌گرداند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان بحث بیداری اسلامی که امروزه در جهان مطرح است را موضوعی دانست که با گسترش آن ‌بازگشت به معنویت امکان‌پذیر خواهد شد.
وی تصریح کرد: دشمنان دین، ‌خطر اسلام را حس کرده‌اند و به همین خاطر تهدید و توطئه آنان علیه ملت ایران به‌عنوان پرچم‌داران اسلام حقیقی روز به روز بیشتر می‌شود.
حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از جمله تکمیل و ساخت مدارس علوم دینی، ‌ارتقای سطح علمی طلاب اهل سنت، اعزام روحانیون به کاروان‌های حج و ‌واگذاری دفاتر ازدواج و طلاق و اعطای مدارک رسمی دانشگاهی به آنان اشاره کرد و از این اقدامات شایسته تجلیل نمود.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای به استان کردستان دارند خواستار پیگیری پروژه‌های تکمیل نشده و رفع مشکلات استان شد.
حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی در پایان سخنان از فرماندار سقز خواست تا در خصوص مسائل و مشکلات روحانیون از جمله ساخت مسکن آنان اقدامات و پیگیری‌های لازم را انجام دهد./س

برچسب ها: اسلام ، معنویت ، بشریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.