کمک مربی تیم ملی بدمینتون گفت: اگر امکاناتی که در اختیار مربیان خارجی گذاشته می‌شود در اختیار مربیان داخلی نیز بگذاریم، آن وقت مشخص می‌شود که ایرانی‌ها کم‌تر از دیگران نیستند.

مهرزاد مینایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به دلیل تغییراتی که در سیستم ورزش کشور رخ داده احتمال این وجود دارد که مربیان خارجی برای ورزش‌های مدال‌آور باشند و از مربیان ایرانی برای سایر رشته‌ها استفاده شود که در این صورت هم مربیان ایرانی می توانند به خوبی از عهده هدایت تیم ملی بدمینتون برآیند.

وی در خصوص کیفیت برگزاری مسابقات بین‌المللی امسال تاکید کرد: مسابقات امسال طی 23 سال اخیر از لحاظ سطح ورزشکاران بی سابقه بود و بهترین بدمینتون بازان خارجی در این عرصه حضور یافتند.

مینایی در ادامه افزود: از زمان تمرین ملی پوشان  کافی نبود و اگر در بخش دوبل تمرین بیشتری داشتند می توانستند نتیجه مطلوب را کسب کنند چرا که کی از دلایل اصلی این وضعیت تمرینات محدود ملی پوشان بود.

کمک مربی تیم ملی بدمینتون تصریح کرد: برای تحقق این هدف هیئت های استانی باید کمال همکاری را با فدراسیون داشته باشند و ورزشکاران بتوانند در استان‌های خود تمرینات تخصصی  داشته باشند.

وی افزود: با توجه به امکانات محدودی که فدراسیون به خصوص از لحاظ مالی در اختیار دارد زمان برگزاری اردوها و عملکرد مربیان مورد تایید است.

مینایی در پایان با تاکید بر اینکه مسابقات برون مرزی سبب ارتقای ملی پوشان است، گفت: شرکت در این عرصه های برون مرزی مهم‌ترین عامل در جهت کسب تجربه برای ملی پوشان است و همین امر کمک قابل توجهی به ملی پوشان می‌کند، این شرایط در حالی است که ملی پوشان ایران طی یک سال گذشته تنها به مسابقه اربیل عراق اعزام شدند و این عرصه نیز کمک شایانی برای کسب تجربه آنها نیست./مح
برچسب ها: مینایی ، حضور ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار