استاندار یزد گفت: هم‌اکنون ظرفیت تولید استان یزد در صنعت فولاد به 9.5 میلیون تن رسیده که در سال جاری 960 هزار تن به ارزش 412 میلیون دلار تولید شده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران به استان یزد؛ فلاح‌زاده استاندار يزد عصر امروز در مراسم افتتاح کارخانه فولاد ارفع با ظرفیت سالانه 800 هزار تن با تشکر از سفر رئیس‌جمهور برای آغاز ششمین دوره سفرهای استانی از اين استان اظهار داشت: سفرهای دوره‌های گذشته ریاست جمهوری به استان یزد موجب خیر و برکت فراوانی برای مردم استان یزد بود.
 
وی با بیان اینکه مردمان استان یزد همواره با تکیه بر تفکر و اندیشه حرکت می‌کنند، گفت:‌استان یزد مرکز ایمان، کار و تلاش است.
 
استاندار یزد با بیان اینکه در زمان قبل از دولت نهم طول ساخت بزرگراه 210 کیلومتر بوده است، تصریح کرد: در طول دولت نهم و دهم طول ساخت بزرگراه در استان یزد به 347 کیلومتر رسید.
 
فلاح‌زاده با بیان اینکه تا قبل از دولت نهم تنها 8 هزار و 597 واحد صنعتی در استان یزد فعالیت داشتند، خاطرنشان کرد: در زمان دولت نهم و دهم از 58 هزار و 29 واحد صنعتی تشکیل شده، 24 هزار و 400 واحد صنعتی هم‌اکنون در حال فعالیت هستند.  
 
وی با اشاره به تولید یک و نیم میلیون مگاواتی برق در استان یزد در قبل از دولت نهم اظهار داشت: تولید برق از زمان دولت نهم به بعد در استان یزد به 3 میلیون مگاوات در سال رسید.  
 
استاندار یزد با بیان واحدهای تشکیل شده صنعتی در استان یزد گفت: تنها 984 واحد صنعتی تا قبل از زمان دولت نهم تشکیل پرونده داده بودند که این تعداد واحد صنعتی در دولت نهم و دهم به 2 هزار و 189 واحد رسید.  
 
فلاح‌زاده ادامه داد: هم‌اکنون در استان یزد 960 واحد صنعتی در حال تکمیل هستند.
 
وی با اشاره تولید 450 هزار تن فولاد در زمان قبل از دولت نهم خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ظرفیت تولید  استان یزد در صنعت فولاد به 9 و نیم میلیون تن رسیده که در سال جاری 960 هزار تن به ارزش 412 میلیون دلار تولید شده است.  
 
استاندار یزد با بیان اینکه امروز با حضور رئیس‌جمهور بیش از 50 پروژه عمرانی و رفاهی افتتاح شد، گفت: این تعداد پروژه‌های عمرانی با توجه به حمایت دولت با اعتبار 2442 میلیارد تومان به مردم واگذار شد.  
انتهای پیام/
برچسب ها: فلاح ، استان ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار