استاندار تهران، مقابله شدید با گرایش ‏های احتمالی مجریان انتخابات با طرف‏ های انتخابات امری در دستور کار استانداری تهران است.

مرتضی تمدن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: باید چنین مسئولانی را بدون تعارف و به سرعت از محیط بدرقه کرد.

وی اضافه کرد: فضای انتخابات باید در اوج بی‏ طرفی باشد؛ اگر افراد با امید نفوذ و امکانات ادارات دولتی نشسته ‏اند، باید امید آنها را نا امید کرد.

تمدن ادامه داد: ادارات دولتی محل بده و بستان‏ ها نیست؛ به هیچ عنوان نباید فضای دستگاه‏ های دولتی به محل منازعه ‏های سیاسی تبدیل شود.

استاندار تهران تصریح کرد: خدای نکرده پیش نیاید که مدیران با خودروی پلاک قرمز دولتی به ستون این کاندید و آن نامزد انتخاباتی بپیوندند.

وی با اشاره به فرمایشات گران قدر رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند «باید انتخابات آتی در اوج شکوه، عظمت، مشارکت مردم و سلامت برگزار شود» تصریح کرد: چرا باید اجنبی از سلامت انتخابات ما سخن به میان آورد؛ بلکه باید خودمان به خودمان توصیه کنیم که انتخابات را بر مدار قانون و به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

تمدن عنوان کرد: به هر روی، رقابت‏ های انتخاباتی که از گوشه روستا ها آغاز و به مرکز کشور ختم می ‏شود، امری سنگین است.

استاندار تهران اضافه کرد: مردم ما هم به دلیل آنکه هرگز جامعه‏ ای بی ‏تفاوت نبودند به موضوعات پیرامونی انتخابات از ابتدا تا انتها حساس هستند؛ حال در این بین اگر برگزار ‏کننده انتخابات سر سوزنی نظر خاصی داشته باشد، این مهم به اعتماد مردم لطمه وارد می ‏سازد.

وی از آمادگی این استان پیش از ابلاغ جدول انتخابات در قالب ارائه آموزش‏ های لازم، ایجاد زیر ساخت‏ های ضروری و هماهنگی بین دستگاه‏ های ذیربط خبر داد.

تمدن تصریح کرد: به این ترتیب اگر از فردا روز آغاز جدول انتخابات به استانداری تهران اعلام شود، آمادگی‏ های لازم برای اجرای این حرکت بزرگ آماده و مهیا است.

وی اضافه کرد: اما این آمادگی کلان سطح استان تهران باید در قالب فرمانداری ‏های شهرستان‏ ها جلوه‏ گر شود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.