استاندار تهران گفت: در حال حاضر، باید برنامه‏ های سال 92 هر مدیری برای او ترسیم‏ شده باشد.

مرتضی تمدن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در این بین باید حرف ‏هایی مبنی بر اینکه «دولت روز های آخرش است» را نیز دور ریخت. ما تا دقیقه آخر خدمت خود به مردم را ارائه می‏ دهیم و نباید فکر و ذهنمان به سمت و سوی سایر مسائل سوق داده شود.

وی ادامه داد: اگر برخی در سایت ‏ها و روزنامه‏ های خود می ‏گویند و می ‏نویسند که روز های آخر دولت است؛ ما باید بگوییم امروز روز نخست دولت است. این دولت به اسم می ‏رود و دولت دیگری می ‏آید؛ مگر کار خدمت‏ رسانی تعطیل ‏بردار است؟؛ دولت نیز بخشی از نظام اسلامی است.

تمدن افزود: باید شورای اداری، شورای برنامه‏ ریزی، شورای تأمین، شورای فرهنگ عمومی و ... محکم و استوار به کار خود ادامه دهند.

استاندار تهران، این استان را نیازمند استخدام کارمندان جدید دانست و گفت: این استخدام‏ ها برخلاف برخی ادعا ها، سیاسی نیست.

وی ادامه داد: در حال حاضر، دستگاه ‏های اداری در استان تهران با کسری نیروی انسانی مواجه هستند. بخشی از کارمندان بازنشسته شده‏ اند و بخشی دیگر همچنان بلا تکلیف هستند و دولت می ‏خواهد برای آنها تعیین تکلیف کند.

تمدن خطاب به کسانی که به استخدام‏ های دولتی ایراد گرفته بودند، گفت: «اینقدر نگویید که این کارها انتخاباتی است؛ بگذارید کار جلو رود برادران عزیز».

استاندار تهران اضافه کرد: در حال حاضر برخی ادارات در استان تهران تا یک سوم نیروی انسانی‏ شان بازنشسته شده ‏اند یا خود را بازخرید کرده‏اند و دست‏کم باید اجازه داد تا نصف این نیروی خارج‏ شده، استخدام شود.

وی خطاب به نمایندگان مجلس افزود: «یک دهم همین قدر که ما را برای استیضاح و توبیخ و سئوال به مجلس می ‏کشید را برای همراهی اختصاص دهید؛ فعلاً کار متوقف شده است»./س


برچسب ها: مدیر ، دولت ، اسخدام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.