مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان گفت: هشتمین همایش منطقه ای آموزشی – توجیهی مجریان یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ویژه فرمانداران و بخشداران در سنندج برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، پورجعفری گفت: این همایش دو روزه با حضور معاونین سیاسی و امنیتی، مدیران کل سیاسی استانداریها، فرمانداران و بخشداران مرکزی استانهای کردستان، ایلام و کرمانشاه در سنندج برگزار می شود.
وی افزود: در این همایش منطقه ای که روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دوم و سوم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود، آقایان حسنعلی نوری جانشین رییس ستاد انتخابات کشور و سیدمحمدعلی پور موسوی مدیر كل سیاسی وزارت كشور نیز حضور خواهند داشت.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان اضافه کرد: برنامه ریزی برای برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات سالم،اطلاع رسانی قوانین انتخابات برای مجریان و دست اندر کاران، تبیین و اطلاع رسانی اصول و سیاست های وزارت کشور در انتخابات و تدیون برنامه های عملیاتی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات آینده مهم ترین محورهای همایش عنوان کرد.
پورجعفری، آیین افتتاحیه همایش، کار گاه های توجیهی و تخصصی برای مجریان انتخابات، برگزاری جلسات اتاق فکر و نشست مطبوعاتی در سطح استان برای مسوولین کشوری را مهم ترین برنامه های این دو روز همایش عنوان کرد.
وی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی و شهر و روستا را یکی از مهم ترین برنامه های وزارت کشور خواند و برهمکاری و همراهی همه دستگاه های اجرایی با وزارت کشور در تحقق این مهم در سال آینده تاکید کرد./س
برچسب ها: همایش ، کشوری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.