به منظور بهره‌برداری از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری، تفاهمنامه همکاری‌های علمی ـ پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و اداره‌کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان قزوین به امضا رسید.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، در راستای اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای بهره‌مندی مستمر و نهادمند از خرد جمعی و از آن جایی که ارتباط و همکاری بین مؤسسات علمی ـ پژوهشی و آموزشی می‌تواند به ارتقای کمی و کیفی هدف‌ها و برنامه‌های مشترک یاری برساند، این تفاهمنامه به امضا رسید.

قرارداد علمی ـ پژوهشی بین این دو نهاد با هدف استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری آموزشی، تحقیقات و فناوری در راستای استمرار ارتباط سازمان یافته و به منظور برطرف کردن نیازهای متقابل امضا و به مرحله اجرایی منجر شد.

از موضوعات مهم این تفاهمنامه می‌توان به اجرای پروژه‌های تحقیقاتی مشترک مورد نیاز طرفین، همکاری در برگزاری دوره‌های تخصصی و آموزشی حمایت‌های مادی و معنوی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان قزوین از پایان‌نامه‌های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه آزاد اسلامی قزوین منطبق با استاندارهای دانش‌بنیان، گذراندن دوره‌های کارآموزی دانشجویان در اداره کل استاندارد مرتبط با نوع فعالیت اعلام شده از سوی اداره کل استاندارد و برگزاری سمینارها و نمایشگاه‌های تخصصی مشترک اشاره کرد.

این تفاهمنامه از اول دی ماه سال جاری به مدت دو  سال به امضا رسیده و در صورت تمایل و تداوم فعالیت‌های مشترک هر یک از طرفین قابل تمدید است./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.