در ارتباط با جرایم خشن برابر آمارهای مرکز عملیات ناجا، مازندران از استان‌های امن کشور است

فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: مقابله جدی با ناهنجاری‌های اجتماعی، برخورد با اراذل و اوباش و طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده با توجه به حجم بالای ورود فرهنگ‌های مختلف به استان همواره در دستور کار این فرماندهی قرار داشته و به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

سردار مسکنی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده اشاره کرد و افزود: وظیفه پلیس برقراری نظم و امنیت انتخابات است و هیچ یک از کارکنان حق دخالت در انتخابات را ندارند.

فرمانده انتظامی استان مازندران به تشریح طرح مکنا ناجا در سطح کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی پرداخت و افزود: یکی از اهداف این طرح را ارتقای کیفیت خدمات انتظامی به شهروندان در سطح کلانتری‌ها دانست.

سردار مسکنی نیروی انتظامی مازندران در سال‌جاری در طرح نوروز رتبه دوم کشور را کسب کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح سالم‌سازی دریا در طول ایام تابستان و حضور پلیس در سواحل مازندران خاطرنشان کرد: یکی از مأموریت‌های سنگین پلیس حضور در سواحل دریا در راستای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و برقراری نظم و امنیت است.

فرمانده انتظامی مازندران به بکارگیری یک‌هزار و 200 نفر نیرو به طور روزانه در طرح‌های سالم‌سازی دریا در ایام تابستان اشاره کرد و گفت: مأموران انتظامی استان در شرایط گرم تابستان با تحمل سختی‌ها در کنار سواحل از غربی‌ترین تا شرقی‌ترین نقطه استان در عرصه نظم و امنیت تلاش کردند./س

برچسب ها: ارتباط ، جرایم ، خشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.