آیت‌الله مجتهدشبستری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بیانات مقام معظم رهبری التیام‌بخش عواطف جریحه‌دارشده مردم بود

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سخنان مقام معظم رهبری التیام بخش عواطف جریحه‌دار شده مردم بود، گفت: امیدواریم این مسائل پس از این تکرار نشود و مسئولین به فکر حل مشکلات مردم باشند.

"آیت‌الله محسن مجتهد شبستری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ درباره بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان (28 بهمن)، اظهار داشت: رهبر انقلاب روز گذشته فصل الخطاب را فرمودند و وقوع برخی بداخلاقی‌های سیاسی را مذمت کردند، که جای مذمت هم بود.

وی با بیان اینکه سخنان رهبری التیام بخش عواطف جریحه‌دار شده مردم بود، گفت: امیدواریم این مسائل پس از این تکرار نشود و مسئولین به فکر حل مشکلات مردم باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: رهبری مطالبی را بیان کردند که درد دل همه بود و اکثر مردم از این بیانات خوشحال شدند.

آیت‌الله مجتهد شبستری با اشاره به اتفاقاتی که اخیرا در مسائل سیاسی کشور رخ داده است، عنوان کرد: رهبری در مورد اتفاقات مجلس شورای اسلامی هر دو طرف را مقصر دانستند.

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: رهبری فصل‌الخطاب را فرمودند و این بداخلاقی‌‌ها از جانب هریک از مسئولین که باشد پس از این نباید تکرار شود.

وی همچنین گفت: معظم له درباره اهانت‌کنندگان در حرم حضرت معصومه (22 بهمن91) فرمودند اینها از نیروهای حزب‌الله نیستند، مگر اینکه متشرع نباشند.

امام جمعه مردم تبریز در پایان ابراز امیدواری کرد: خداوند به مسئولین توفیق بدهد که دنبال کار خودشان باشند و "هر سه قوه" در رفع مشکلات مردم و انجام مسئولیت‌های خودشان انجام وظیفه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار