معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: تلاش می‌کنیم بازار شب عید امسال آرام باشد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،علی اسماعیلی اظهارداشت: مایحتایج اساسی مردم نظیر گوشت مرغ و میوه به اندازه کافی ذخیره سازی شده است.

به گفته این مقام مسئول، در حال حاضر حدود سه هزار و 500 تن گوشت مرغ برای استان ذخیره شده و توزیع آن در سطح استان آغاز شده است.

وی ادامه داد: پیگیری‌های لازم برای جذب گوشت قرمز و عرضه این محصول دامی برای شب عید مردم نیز انجام خواهد شد.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در خصوص میوه شب عید هم اظهارداشت: 1200 تن پرتقال و 700 تن سیب برای استان خریداری شده و نرخ مصوب آن به زودی تعیین می شود.

اسماعیلی یادآور شد: توزیع سیب و پرتقال از 20 اسفندماه آغاز می‌شود و تا چند روزی بعد از عید ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در استان، تصریح کرد: این نمایشگاه در شهر کرمانشاه از 13 تا 22 اسفندماه پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

این مقام مسئول با اعلام اینکه قیمت کالاها در این نمایشگاه حداقل 15 درصد زیر قیمت بازار است، افزود: تلاش می کنیم کیفیت کالاهایی که در نمایشگاه عرضه می‌شوند مناسب باشد.

اسماعیلی تاکید کرد: در شهرستان‌های استان نیز نمایشگاه‌های بهاره از پنجم تا 25 اسفند ماه و در هر شهرستان به مدت 10 روز برپا خواهد بود.

وی در پایان از شهروندان خواست همکاری لازم را در تنظیم بازار با سازمان صنعت، معدن و تجارت داشته باشند و تنها به میزان نیاز خود خرید کنند.

منبع:ایسنا
برچسب ها: بازار ، عید ، کرمانشاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.